ponedeljek, 11. junij 2012

Še nekaj sovic

 Zadnje čase nekoliko zanemarjam blog in ustvarjanje s papirjem in se posvečam drugim zadevam (več o tem v kaki drugi objavi) . Že takrat, ko sem objavila prvo sovasto čestitko, je bilo v delu še nekaj njenih "sorodnic", ki pa se nato nikakor niso hotele sestaviti. Zato mi je zelo prav prišel izziv na Craft-alnici, kjer tokrat želijo ptice, da sem se zbrcala in dokončala že začeto.

Prvo čestitko prijavljam na izziv.

8 komentarjev:

  1. Soooviiiiceeee! :-) Nestandardno in zelo luštno. Pa ne da imam kaj proti standardnim kužmuckom na voščilnicah, samo sovice so pa res nekaj posebnega.

    Nekaj sovjega je v deželi internetni, ker sem ravno danes gledala tole majico:

    http://www.topatoco.com/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=TO&Product_Code=QC-YOLO&Category_Code=QC

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi te sovice so super, sploh tiste prve so mi tako navihane :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštno ♥ ♥ sploh prva mi je super, taka čista :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako simpatični sovici :). Zelo lepa je tudi oblika prve voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne sovice si naredila; všečne voščitke :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala lepa vsem!
    Eva očitno razsaja sovasta epidemija, pa ne le v deželi internetni :). Če si se odločila za sovasto majčko, jo lahko kaj prineseš pokazat.
    Oblika prve voščilnice je pa taka, da paše v navadno kuverto amerikanko (tako v kateri ponavadi prihajajo računi)

    OdgovoriIzbriši